14
Communicatielijnen bij vragen en/of problemen
.png)
Bestuursleden en coördinator worden zo vaak op de club aangesproken of via de telefoon benaderd, waardoor de vraag, het probleem of de kwestie niet goed beantwoord/behandeld kan worden. We moeten, ook ter bescherming van deze personen zelf, momenten van rust in gaan bouwen. Dat betekent dat je de kans loopt dat je je vraag even niet op dat moment kunt stellen, maar natuurlijk wel op een ander, meer geschikt moment.
Er zal vanaf nu een spreekuur zijn voor vragen en/of opmerkingen aan de TC, Vincent. Dit kan via app, telefoon of life op WMHC.
Mocht je vragen hebben, dan kan het zijn
dat er geen directe reactie volgt. Uiteraard worden ze dan wel zo snel als
mogelijk behandeld. Wij hopen op begrip hiervoor.
Voor dringende noodgevallen is ze uiteraard altijd te
bereiken.
Communicatielijnen bij vragen of problemen
1. Praat eerst met je trainer / coach of manager. Met of zonder ouder
mogelijk.
2. Kom
je er niet samen uit dan meldt de trainer / coach / manager dit bij de Jongste
Jeugd- of Jeugdcommissie of SEC (seniorencommissie). *
3. Als
die er samen met jou niet uitkomen zal de coördinator door de commissies worden
ingeschakeld, dat is Nicole Jonk.
4. Mochten
er dan nog steeds problemen zijn dan wordt door de coördinator bestuurslid
hockeytechnische zaken ingeschakeld, dat is Simone Konings.
5. Het
is belangrijk dat de bovengenoemde 4 stappen opgevolgd worden. Indien alle
gevallen uitgesloten zijn dan is er een vertrouwenscommissie waar je terecht
kan. De vertrouwenscommissie is te vinden op onze website bij
organisatie. https://www.wmhc.nl/site/?option=850&menu=1
*Uitzondering hierop geldt voor:
· Eerstelijnsteams in de jeugd,
direct stap 3 volgen.
· Dames 1 en Heren 1, direct stap 4
ondernemen.